Гаранционни условия на продуктите Turbo-X
1. Плесио Компютърсгарантира, че съгласно гаранцията, устройства функционират безпроблемно и съгласно предписанията на фирмите-производители или на фирмите, които ги асемблират.
2. Специално за системното устройство на настолните компютри TURBO-X, се предоставят 24 месеца гаранция за функционирането на отделните им части.
3. За преносимите компютри TURBO-X е в сила процедурата D.O.A. (DEAD ON ARRIVAL), според която заменяме дефектен продукт с друг в рамките на 30 дни след датата на закупуване.
4. Предписанията на всяка фирма-производител на монитори LCD/TFT предвиждат съществуването на минимален брой тъмни и светли пиксели върху монитори от този тип. Това е напълно нормално и не е предпоставка за замяна или поправка. Разстоянието между изгорелите пиксели трябва да бъде по-голямо от 15мм, в противен случай пиксели, които са разделени на по-малко разстояние се считат за един изгорял пиксел. Предписанията са в сила и за монитори на преносими компютри.
5. Гаранцията влиза в сила от датата на закупуване, вписанa на определеното за това място в този документ, както и от датата на издадената касова бележка при закупуването.
6. Гаранцията е валидна само срещу представяне на гаранционна карта, придружена от касова бележка.
7. По време на гаранционния срок, Плесио Компютърс ще се извършва поправка на проблемния продукт, поемайки разходите за резервни части и труд, които евентуално ще бъдат необходими. Поправките се извършват в Отдела за техническа поддръжка на Плесио Компютърс, след донасянето на устройството в рамките на работни дни и през работно време. Плесио Компютърс се задължава да го приведе в начален вид.
8. В случай на невъзможност за поправка на дефектния продукт, Плесио Компютърс ще го замени с друг продукт от същия вид или с продукт, притежаващ същите технически характеристики.
9. Начинът и разходите по транспортирането на продукта от и към Центъра за Техническа Поддръжка на Плесио Компютърс, както и евентуалната му застраховка, са по избор на клиента и отговорността за тях се поема от него.
10. Времето за извършване на поправка на продукта се определя изключително и само от Плесио Компютърс.
11. Поправката или замяната на продукта са изцяло и само по усмотрение на Плесио Компютърс. Резервните части или продукти, които са били заменени остават във владение на фирмата.
12. Гаранцията не покрива консумативите за устройствата (напр.: мастилени ленти, дискети, CD, глави на принтери, тонери, лампи и оптични части за скенери, батерии, филтри за почистване и др.)
13. Проблеми, произтичащи от операционната система на компютрите не се покриват от настоящата гаранция.
14. Плесио Компютърс не поддържа и не дава гаранция за продукти или компютри, на които са били инсталирани или използвани нелегални версии на операционните системи или софтуер.
15. С подписването на настоящата гаранционна карта, клиентът изцяло приема нейните условия.
Гаранцията автоматично престава да бъде валидна при следните условия:
1. Kогато продуктът претърпи намеса от неоторизирани от Плесио Компютърс лица.
2. Когато повредата се дължи на злополука, неправилно свързване, падане, излагане на крайни температурни величини, влага, токови удари или контакт с течности.
3. Когато продуктът бъде подложен на физическа или електрическа неправомерна употреба, несъобразена с условията на производителя.
4. Когато серийният номер или отличителните знаци на устройството са изменени, отстранени или повредени.
5. Когато продуктът се използва в среда или за употреба, които не се предвиждат в предписанията на производителя.
6. Когато повредата произтича от неизправна инсталация.
7. Когато проблемът се дължи на програми-вируси, които променят функционалните характеристики на устройството.
8. Когато проблемът се дължи на инсталиране на програми, които променят функционалните характеристики на устройството.
9. Когато не се следват процедурите за поддръжка, препоръчани от производителя.
Плесио Компютърс не носи никаква отговорност за архивирани данни върху магнитни, магнитно-оптични или оптични средства, както и за каквито и да е директни, косени, вторични или депонентни щети, които могат да произлязат от тяхната загуба. Отговорността за съхранение и архивиране на тези данни се извършва от купувача.
Връщане на продукти:
1. Връщане на продукт може да бъде извършено само в рамките на 7 дни от датата на закупуване на продукта, само при представяне на издадена касова бележка за закупуване.
2. Продуктите, които са предназначени за връщане, трябва да не са употребявани и да бъдат в първоначалната си опаковка.